1. Канстытуцыя Рэспублікі Беларусь.
2. Закон Рэспублікі Беларусь «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб»
3. Дырэктыва Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 27.12.2006 № 2 «Аб дэбюракратызацыі дзяржаўнага апарату і павышэнні якасці забеспячэння жыццядзейнасці насельніцтва»
4. Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 15.10.2007 № 498 «Аб дадатковых мерах па рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб»
5. Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 16.03.2005 № 285 «Аб некаторых пытаннях арганізацыі работы з кнігай заўваг і прапаноў і ўнясенні змяненняў і дапаўнення ў некаторыя пастановы Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь»
6. Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 23.07.2012 № 667 «Аб некаторых пытаннях работы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб»
7. Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 05.11.2015 № 922 «Аб парадку разліку расходаў, панесеных арганізацыямі, індывідуальнымі прадпрымальнікамі ў сувязі з разглядам неабгрунтаваных зваротаў, якія сістэматычна накіроўваюцца, а таксама зваротаў, якія змяшчаюць заведама ілжывыя звесткі»
8. Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 30.12.2011 № 1786 «Аб зацвярджэнні Палажэння аб парадку вядзення справаводства па зваротах грамадзян і юрыдычных асоб у дзяржаўных органах, іншых арганізацыях, у індывідуальных прадпрымальнікаў»
9. Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 30.12.2022 № 986 «Аб сістэме ўліку і апрацоўкі зваротаў»